Re: Czy uwazacie laptopów w samochodzie

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:24 MET DST

Dnia 2007-12-02 09:46, Użytkownik kbiel napisał:

> Znam takich ludzi którzy mają CarPC w swoich samochodach.
> Jeden ma kompletny zestaw kupiony i założony w firmie, a drugi sam
> składał taki zestaw.
> Oba zestawy mają ponad rok. I działają - dobrze, bez awarii.
> Nie widziałem bebechów tych komputerów. Ale widać że można tak to zrobić
> aby działało bez awarii.

Może i można jakoś ten dysk zawiesić i wytłumić drgania jeśli obudowa
będzie odpowiednio pojemna a może po prostu w czasie jazdy nie włącza
bo już im się opatrzył. A jak ktoś jeździ stałymi trasami do pracy
i z powrotem to i automapy nie musi włączać.
Jak jest naprawdę to mam nadzieję że napiszesz.

Pozdrawiam