Re: Czy uwazacie laptopów w samochodzie

Autor: kbiel <kbielawski_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:21 MET DST

> 90% CarPC zdobi stuningowane zabawki wożone od pokazu do
> pokazu na lawetach. Znasz jakieś pracujące dzień w dzień
> w samochodzie który sam jeździ ?

Witam
Znam takich ludzi którzy mają CarPC w swoich samochodach.
Jeden ma kompletny zestaw kupiony i założony w firmie, a drugi sam składał
taki zestaw.
Oba zestawy mają ponad rok. I działają - dobrze, bez awarii.
Nie widziałem bebechów tych komputerów. Ale widać że można tak to zrobić aby
działało bez awarii.
Pozdrawiam