Re: Jaki KVM dla Grafika.

Autor: Tiamat <tiamatx_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:55 MET DST

On 28 Lis, 09:27, gosmo <gosm...@poczta.onet.pl> wrote:

> Jeśli będziesz miał dwa kompy + dwa monitory to wystarczy program
> Synergy do obsługi obu kompów z jednej klawiatury i myszki. I to bez
> konieczności przełączania jakiś guziczków, tylko po prostu przesuwasz
> wskaźnik myszy na monitor drugiego kompa.
>
> A czemu ma służyć ten KVM? Większość grafików, których ja znam, ma
> wypasionego kompa z podłączonymi dwoma monitorami (pod ten właśnie jeden
> komputer).

Tak sie sklada, ze do 3d studio max nie wystarcza jedna maszyna, mowie
oczwiscie o renderingu. Zapuszczam ten sam projekt na dwuch maszynach
jednoczesnie i wszstko gra problem jak mowie jest z tym
przelacznikiem. Jest cos takiego jak rendering sieciowy wtedy
pozostale komy wystarczy podpiac w sieci nie trzeba w ogole sie na nie
logowawc, uruchamia sie programik ktory laczy sie ze glownym programem
3d max i ratzem renderuja scene, problem w tym, ze wydajnosc takiej
render farmy to masakra traci sie 50% albo i wiecej mocy na kadzym
kompie sieciowym, sprawdzielm.

GOSMO: mowisz o ciekawym rozwiazaniu, ale jak nalez podlaczyc kable
myszke, klawe i monitor obu kompow, zeby jak to ladnie mowisz "
przesunac wskaznik myszki na monitor drugiego kompa".???

thx