Re: Jaki KVM dla Grafika.

Autor: gosmo <gosmo67_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:47 MET DST

Tiamat pisze:
> Witam,
> jaki polecacie KVM dla grafika, 2D, 3D, CAD.
> Pracuja narazie na 2 Komputerach, w tej chwili posiadam jeden monitor
> samsung 193P+. Potrzebuje KVM ktory nie bedzie mi znieksztalcal
> grafiki. Obecnie pracuja na KVM z video analogowym, taka taniocha z
> allegro, nie dosc ze obraz ciezko wykalibrowac to jeszcze jest
> stukniety bo sam przelacza sie miedzy komputerami.
> Wiem, ze sa KVMy ktore maja zlacza video cyfrowe DVI ale sa duzo
> drozsze. Nie spracowalem na takich i nie wiem jaka maja jakosc
> [...]

Jeśli będziesz miał dwa kompy + dwa monitory to wystarczy program
Synergy do obsługi obu kompów z jednej klawiatury i myszki. I to bez
konieczności przełączania jakiś guziczków, tylko po prostu przesuwasz
wskaźnik myszy na monitor drugiego kompa.

A czemu ma służyć ten KVM? Większość grafików, których ja znam, ma
wypasionego kompa z podłączonymi dwoma monitorami (pod ten właśnie jeden
komputer).