Re: IBM/Lenovo - problem z zakupem (x61s)

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:51 MET DST
Message-ID: <fijddu$lml$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

> Poza tym, to jak sądzę, sprawy gwarancji - cokolwiek się stanie będę znów
> musiał kontaktować się z firmą "Krzak", która może już nawet nie istnieć.
> A
> może się mylę? Jak wygląda proces gwarancyjny w IBM/Lenovo? Reklamuję
> towar u
> sprzedawcy czy w HP/Lenovo Polska?

niema znaczenia czy firma krzak istnieje czy nie, masz miec fakture i
wypelniona karte gwarancyjna i na te podstawie oddajesz sprzet do
autoryzowanego serwisu.
z firma krzak kontakatujesz sie tylko raz, przy zakupie:) potem moze ona dla
ciebie nie istniec

-- 
pzdr
piotrek
Received on Sun Apr 13 19:23:51 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Apr 2008 - 20:24:53 MET DST