Re: Wirtualizacja a Duo Core, jak to sie spisuje?

Autor: Marcin P. <lelec_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:44 MET DST

Użytkownik "Krzysztof" <usunusun@to.pl> napisał w wiadomości news:fii1o8$69h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Stoje przed dylematem wymiany sprzetu na nowy.

[...]

> Druga sprawa czy VT obsluguje wszystkie wirtualne maszyny ? Bo ja glownie
> robie w vmware i virtual PC od MSa.

Otóż, z informacji, jakie posiadam, te programy nie potrzebująbitu wirtualizacji do
niczego. Z tego co wiem, to w zasadzie nie ma programów, które nie obędą się
bez niego. Z tego co wiem, i z tego co mówią testy, E2160 czy E2140 nie różnią
się niczym (prócz wielkości cache) od E4300 i niczym (prócz bitu wirtualizacji
i cache) od E6xxx.

Prosty rachunek ekonomiczny podpowiada: są dwa procesory,
któych zakup jest uzasadniony z punktu widzenia ekonomii: E21xx i Q6600.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB