Wirtualizacja a Duo Core, jak to sie spisuje?

Autor: Krzysztof <usunusun_at_to.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:34 MET DST

Witam!

Stoje przed dylematem wymiany sprzetu na nowy. Oczywiscie chcialbym kupic
jakiegos Duo Core'a, tyle ze myslalem wpierw o jakims nawet podstawowym
E4300 i podkrecic go , ale jak sie dowiedzialem ze seria E6xxx juz wspiera
wirtualizacje to sie troche napalilem ze jednak aby kupic lepszego Duo Cora
z VT.

Moje pytanie jest takie , czy rzeczywiscie na wirtualnych maszynach jest
taka roznica przy wykorzystaniu VT ? Obecne mam P4 3.0Ghz, to napewno
poczuje roznice, ale na ile roznica jest w Duo Corach z VT i bez VT ? Dosc
czesto uzywam wirtualnych maszyn i napewno by mi sie to przydalo , tylko
kwestia czy jest sens doplacac.

Druga sprawa czy VT obsluguje wszystkie wirtualne maszyny ? Bo ja glownie
robie w vmware i virtual PC od MSa.

Pozdrawiam i prosze o opinie, dziekuje.