Re: Ciekawostka

Autor: Tomek Banach <bez_tegotbanan_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:43 MET DST

Vituniu wrote:

> Pewnie tak, dysk w torebke foliowa, zasilacz wybebeszyc...

Dlaczego dysk w torebke ?

> Pytanie tylko po co? Ani to praktyczne, ani ladne.

Jezeli faktycznie byloby idalnie cicho to ja bym sie zastanawial.

> Chcialbys zeby Ci w pokoju smierdzialo jak w smazalni frytek? ;)

W sieci chyba sa tez ptatenty z olejem silnikowym - mozna wybierac czym
bedzie pachnialo :)

> No i przeciez jakos ten olej trzeba bedzie chlodzic, jesli ma
> odbierac cieplo z procesora, chipsetu, grafiki, dysku, zasilacza...

Mysle ze w duzym uproszczeniu to kwestia powierzchni oddajacej cieplo.
Trzebaby policzyc/oszacowac powierzchnie radiatorow w komputerze i
porownac z powierzchnia akwarium (do poziomu plynu) jezeli akwarium
bedzie mialo sporo wieksza powierzchnie to mozna zalozyc ze calosc ma
szanse dzialac. Ew okleic akwarium radiatorami :)

Na tym filmie ciekwe bylo ujecie na powierzchnie oleju nad radiatorem -
jak widac dosyc wzurzona czyli nie trzeba sie matrwic o cyrkulacje plynu
wewnatrz

--
Pozdrawiam
Tomek