Re: bardzo wazny problem z dyskiem twardym.

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:29 MET DST

Użytkownik "EMPI" <empi99@vp.pl> napisał w wiadomości
news:73b4.00000059.474e8d23@newsgate.onet.pl...
> witam wszystkich. mam nastepujacy problem. mam 2 dyski (oba samsungi)
> jeden
> nowiutki 500 giga podpiety ata a drugi na sata. problem w tym ze np przy
> formatowaniu i instalacji windowsa nowy dysk na ktorym chce zeby byl
> system
> pokazany jest jako partycja D! chcialbym zeby bylo to C! jesli odepne
> stary dysk
> wtedy jest normalnie C na nowym dysku. moze to nie jest problem natury
> technicznej ale jest to dla mnie wazne bo chcialem zaraz przeinstalowac
> system.
> [...]

Sprobuj w biosie przestawic kolejnosc bootowania.
Albo po lopatologicznemu - odepnij stary dysk, zainstaluj Windowsa, podepnij
z powrotem stary dysk ale dopiero po zakonczeniu instalacji windowsa na tym
nowym. Zwroc tez uwage na kolejnosc bootowania w BIOSie, tak aby system
startowal z nowego dysku. Wtedy stary dysk po podlaczeniu zostanie
rozpoznany w nowym systemie jako dodatkowy dysk i jako ze systemowy bedzie
mial C, to zostanie mu nadany nastepny wolny przydzial, czyli pewnie D o ile
nie masz CDroma.

--
rb