bardzo wazny problem z dyskiem twardym.

Autor: EMPI <empi99_at_vp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:27 MET DST

witam wszystkich. mam nastepujacy problem. mam 2 dyski (oba samsungi) jeden
nowiutki 500 giga podpiety ata a drugi na sata. problem w tym ze np przy
formatowaniu i instalacji windowsa nowy dysk na ktorym chce zeby byl system
pokazany jest jako partycja D! chcialbym zeby bylo to C! jesli odepne stary dysk
wtedy jest normalnie C na nowym dysku. moze to nie jest problem natury
technicznej ale jest to dla mnie wazne bo chcialem zaraz przeinstalowac system.
ktos pomoze?