Druga karta (SLI) - konieczny mocniejszy zasilacz?

Autor: meer <spamuniet_at_albow.leb>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:18 MET DST

Witam,

Mam w piecyku następujące bebechy:

- core2 6750
- 2GB ram
- 1 dysk sata
- gf 8800gts

Całość pracuje na zasilaczu BeQuiet! StraightPower 430W. Mam możliwość
niewielkim kosztem dołożyć drugiego gf 8800gts, ale tu pojawia się
wątpliwość czy taki manewr nie rozłoży zasilacza. Teoretycznie, przy
maksymalnym obciążeniu grafiki, zostaje jeszcze około 150W na pozostałe
potrzeby - czy w związu z tym należało by zdecydowanie wymienić zasilacz
np. na 530W czy mogę ryzykować odpalenie SLI na obecnym?

--
meer