Re: IBM/Lenovo - problem z zakupem (x61s)

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:31 MET DST

On Tue, 27 Nov 2007 19:30:05 +0000 (UTC), "Bfiver"
<bfiver.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>Podsumowując, gdzie najlepiej kupić taki sprzęt i jak wygląda proces
>reklamacji sprzętu na gwarancji w IBM/Lenovo?

Nie wiem, gdzie najlepiej. Ja swoje dwa ThinkPady kupiłem w sklepie
laptopy.net i bardzo sobie chwalę. Kompetentni ludzie, pomocni, w
laptoptach dokonano modyfikacji wedle moich życzeń bez ekstra opłat,
jak miałem usterkę dysku, to wymiana była bardzo szybka. Sprzęt jest
dostarczany i odbierany kurierem.

Gwarancja i serwis: oni zajmują się sprowadzaniem laptopów z USA (nie
wiem, czy wszystkich, ale na pewno tych, które ja kupiłem), zarzucają
polski pakiet MUI do Windows i sprzedają tutaj. Sprzęt jest nowy,
chyba że piszą inaczej. Gwarancja do realizacji u nich, rok lub dwa
lata czasu, zależnie od modelu i egzemplarza. Przykładowo: mój laptop
nie ma gwarancji u Lenovo (można to sprawdzić na stronie producenta
podając numery seryjne komputera), gwarancje mam u sprzedawcy. O ile
się orientuję, to chyba to tak działa, że oni kupują to taniej od
Lenovo za to, że sami zajmują się serwisem.

Dla mnie wsio ryba, serwis działa i jest sprawny.

A ceny również mają przyzwoite i myślę, że nawet ponegocjować by się
dało.

--
z/svc