Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:06 MET DST

> Pewnie ten "użytkownik ograniczony" tak samo myśli o tobie, skoro widzi,
> że
> dla ciebie istotniejszy jest system operacyjny, który jest zaledwie
> narzędziem do uruchomienia _programu_, na którym ten "ograniczony
> użytkownik" pracuje, być może także na twoją pensję...

tak jest narzedziem, narzedziem ktore dziala.

jak ktos sobie nie radzi z tym czy innym systemem czy ogolnie z komputerem
to powinien zatrudnic do tego kogos kto bedzie mu w stanie pomoc, ew moze
sie douczyc.
wiekszosc uzytkownikow potrafi pracowac na komputerze ktory ma juz
preinstalowany system i to sie tyczy zarowno Visty jak i XP, pozostala czesc
albo zna sie lepiej niz przecietny uzytkownik albo nie zna sie wogole:)

jak ktos sobie nie radzi z vista to niech nie zwala tego na system ktory
dziala tylko na to ze cos jest inaczej i nie potrafi tego ogarnac(jak moj
znajomy ktory nie mogl znalesc otoczenia sieciowego to przeinstalowal na XP
twierdzac ze Vista jest do dupy:) ja jakos nie mialem takich problemow.
uwagi uzytkownikow ktorzy kupili notebooka z vista, przeinstalowali system
na XP i maja problem ze sterownikami to tez powinny byc skierowane do
producenta sprzetu ze nie pisze sterownikow pod inne systemy.

ja nie pisze ze linux jest do dupy bo sie na nim nie znam i nie korzystam, a
tez wg ciebie to tylko narzedzie do uruchomienia programu. znam firme gdzie
stacje robocze maja linuxy poinstalowane i ksieguja na programach ktore
chodza pod linuxem, zadna z pan ksiegowych nie zna sie ni w zab na linuxie,
ale jest je to nie potrzebne bo maja dzial IT ktory sie tym zajmuje.

podobnie z vista czy z xp, wyciagniesz nowy komputer z pudelka klikniesz
pare razy i bedzie dzialac, zainstalujesz program i bedzie dzialac. ale
jesli takie proste czynnosci przerastaja jakiegos uzytkownika to komputer to
nie jest cos do czego powinien podchodzic nie majac pomocy osob trzecich.

--
pzdr
piotrek