Re: simpad sl4 i nawigacja

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:17 MET DST

xxxx napisał(a):
> Był 24 listopad 2007 roku (sobota) gdy o godz. 0:22, wszystkim znany

> Zapewne tak jak mowisz. Z podobną opinią dotyczącą słabej widoczności w
> słoenczny dzień gdzies się spotkałem. Ale .. jakos to mnie nie zraża.
> Wszystko ma swoje plusy i minusy. Najważneijszym dla mnie jest mozliwośc
> nawigacji

Swojego używałem jako czytnika ebooków. Rozmiar ma znaczenie.
Ale w pełnym słońcu to czytać się nie dało.
pasywna matryca TFT. Jak postawisz na przedniej szybie to do niczego.
Jak gdzieś pod radiem, to może być widać coś.

USB nie ma. Podobno przy pomocy lutownicy można włączyć mu drugi port
RS. Ma złącze PCMCIA ale tylko 16bit. Pasują starsze karty WiFi i różne
takie. Nie wiem czy istniała karta PCMCIA 16bit z portami usb. Chyba
nie. Bo kiedyś szukałem.

Obecnie jedyna zaleta Simpada to niski koszt i duży ekran dotykowy.
Podłączanie peryferii może być co raz trudniejsze. Z braku usb i bt.

Rafał