Re: simpad sl4 i nawigacja

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:16 MET DST

Był 24 listopad 2007 roku (sobota) gdy o godz. 0:22, wszystkim znany
*RadoslawF* napisał(a):

> Z miesiąc temu ktoś sprzedawał simpada z GPSem zamontowanym
> w środku. Może jeszcze się pojawi.
> Spotkałem opinie że ten wyświetlacz nie nadaje się do takich
> zadań w słoneczny dzień.
>
> Pozdrawwiam

Zapewne tak jak mowisz. Z podobną opinią dotyczącą słabej widoczności w
słoenczny dzień gdzies się spotkałem. Ale .. jakos to mnie nie zraża.
Wszystko ma swoje plusy i minusy. Najważneijszym dla mnie jest mozliwośc
nawigacji

--
Pozdrawiam