Re: Jaką nagrywarkę DVD kupić? - bardzo proszę o radę

Autor: User <User_at_itisme.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:11 MET DST

> Jaki kontroler? Stable/testing/unstable?

Do komputera, na którym były robione te próby nie mam w tej chwili dostępu.
Tam jest płyta P5K. Mam informacje, że na innych komputerach z SATA
też się instalacja Debiana nie udała. (Na komputerze bez SATA było OK).
Natomiast chcę tego uniknąć w moim komputerze, w którym jest kontroler SATA ,
ale dyski mam IDE, więc i nagrywarkę chcę kupić IDE. Moja płyta to P4C800 Deluxe.
Gdzie mam sprawdzić jaki to kontroler?

Pozdrawiam
User