Re: ( ! długie) Ostrzeżenie o działaniu systemu negocjacyjnego hurtowni komputerowej AB S.A.

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:11 MET DST

bajkonur@interia.pl <bajkonur@interia.pl> wrote:

> napisalem tez "byc moze masz racje" bo obawiam sie ze gdybym im to odeslal, to
> zacytowaliby mi kolejny punkt regulaminu ktory w skrocie mowi: zaakceptowales,
> to znaczy ze kupiles

A punkt ustawy: kupiłeś poza siedzibą firmy, masz 10 dni żeby
zrezygnować, czytałeś?

> bardziej zalezaloby mi na tym, zeby firma powaznie podchodzila do klienta, i

Do niepoważnego klienta, który oferuje 8 zł za procesor? Siądź po
drugiej stronie i spróbuj grzecznie i miło odpowiadać, każdemu tłumacząc
krok po kroku działanie systemu. Oni takich klientów mają wielu,
pojawiły się komuś na ekranie bzdury (wspomniane 8 zł), to uznał za
głupi kawał albo pomyłkę (i słusznie, to była pomyłka).

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/