Re: dziwne nowe klawiatury

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:20:58 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Dlaczego wina fizycznych podłączeń?

Od środka PC-ta nie wiem, od zewnątrz - bo karty włożonej w określony
slot PCI nie dało się przestawić na inne przerwanie.

> Nawet gdybym miał wszystkie
> linie przerwań razem zNANDowane do jednego wejścia, sterowniki
> muszą dawać możliwość zidentyfikowania źródła przerwania.
> I stabilnie pracować w takiej sytuacji.

Jedna rzecz to zidentyfikować urządzenie, druga to zmienić numer
przypisanego przerwania. Tego parę lat temu zrobić się nie dało inaczej,
niż przekładając kartę do innego slotu.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/