Re: Foxconn A690GM2MA vs Ati x800 AiW

Autor: JIL <abdesign_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 18:18:34 MET DST

> IMO radek x800 bardziej nadaje się do muzeum. Ta karta czasy świetności ma
> dawno za sobą. Jako mniej problemowe polecam jednak karty nvidii.
> Chociażby ze względu na 10x szybszą instalację sterowników, brak problemów
> z alt-ć chociażby i lepiej napisane, mniej zamulające sterowniki.

1. ja już ta karte kupilem dla jej: wyjsc/wejsc, pilota, oprogramowania,
funkcjonalnosci etc.
2. ostatnia karta z chipem nvidia i tunerem tv to jakies badzieje na
fx5200/5600
3. nie mam miejsca na osobna karte i tuner tv
4. w nic nie gram i nie zamierzam (w czasach kiedy gralem procesory mialy
8bit)

wniosek: nowsza karta od nvidia pewnie wiekszosci ludzi bardziej przypadnie
do gustu ale jestes pewny ze mi rowniez?

a teraz troche na temat
karta jest sprawna na 100% sprawdzone na innym kompie
komp jest sprawny, zasilacz jest ok.
wyglada na jakis konflikt urzadzen chyba ze...
np plyta wogole nie obsluguje tej karty - malo prawdopodobne
ale moze tak jest?

a moze ktos z grupowiczow ma podobny zestaw?

pozdrawiam