Re: Poczta mailowa w sieci

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 12:43:42 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>Ależ oczywiście że zależy. Przy POP3 maile są ściągane przez czytnik w
>tle i proces ten w niczym nikomu nie przeszkadza. Ponadto niepobranych
>maili nie widać na liście, więc user nic o nich jeszcze nie wie. Przy
>IMAP maile, który nie zostały jeszcze w całości pobrane i tak już
>widnieją na liście, bo czytnik zawsze pobiera listę nagłówków maili
>leżących na serwerze. Tak więc szansa na to, że user dwuklikiem spróbuje
>taki mail otworzyć, jest bardzo duża. No i wówczas czytnik wisi.

Etam. Kwestia konfiguracji czytnika. Wiem co mówię, bo mam tak od
jakichś dwu lat w domu. Czytnik sobie pobiera maile do cache'u w tle
spokojniutko i nie mam żadnych problemów.

>Ano, po tym niezbędnym IMO sprostowaniu, teraz już EOT.

Dobrze. To niech będzie EOT. ;-)

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Borg C++: Compiling is futile.
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'