Re: Poczta mailowa w sieci

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 12:31:45 MET DST

Dnia Sat, 12 Apr 2008 01:36:37 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>
> Ale to akurat nie zależy od tego, czy jest to POP3, czy IMAP. Raczej po
> prostu od tego, że jest to ze zdalnego serwera. Taki lajf.

Ależ oczywiście że zależy. Przy POP3 maile są ściągane przez czytnik w
tle i proces ten w niczym nikomu nie przeszkadza. Ponadto niepobranych
maili nie widać na liście, więc user nic o nich jeszcze nie wie. Przy
IMAP maile, który nie zostały jeszcze w całości pobrane i tak już
widnieją na liście, bo czytnik zawsze pobiera listę nagłówków maili
leżących na serwerze. Tak więc szansa na to, że user dwuklikiem spróbuje
taki mail otworzyć, jest bardzo duża. No i wówczas czytnik wisi. Ech,
przechodziłem już przez to w firmie i do dziś pamiętam wykwintne
epitety, jakimi obdarzano komputery, dostawcę poczty, no a w
szczególności oczywiście informatyków ;-).

> OK :-)

Ano, po tym niezbędnym IMO sprostowaniu, teraz już EOT.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/