Myslalem, ze mnie niewiele juz zaskoczy

Autor: jasio <stasio_at_nasion.com>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 11:45:55 MET DST

A tu wczoraj przy pdolaczeniu do laptopa rzutnika okazalo sie, ze nie da
sie obejrzec filmu!

Otoz Windowsa bylo siwetnie widac na sćanie, ale sam film ogladany czy
to przez dziobas czy allplayera nie wyswietlał sie na rzutniku ani w
malym ani pelnym ekranie.
Na notebooku dzialal, a na rzutniku w miejscu okna z filmem bylo czarno!!!

Co ciekawe na rzutniku film dalo sie ogladac przez Windows Media
Playera. Wtedy tez bylo go widac w malym oknie i w pelnym ekranie.

Dla mnie to jest szok, bo przeciez zawsze wydwalo mi sie, ze rzutnik
wyswietla dokladnie to co przesyla mu komputer.. po prostu dostaje
fizycznie jakis strumien obrazu, ktory ma wyswietlic... no ale jednak
nie.. powiem szczerze, ze nie wiem czemu tak sie dzieje.. do teraz.

Niech ktos mi wyjasni ten fenomen?
Czy to cuda powstajace w zwiazku z korzystaniem z Visty czy raczej
rzutnik za madry?