Re: Jak "czyścić" procesor!?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 11:42:37 MET DST

Dnia Sat, 12 Apr 2008 02:21:28 -0700 (PDT), Dawid.Jaszczak@gmail.com
napisał(a):

> Dostałem procesor trochę ubrudzony od pasty (Duron 700). Czym go
> wyczyścić i w jaki sposób, żeby działał
Są rózne szkoły. Np. szczoteczką do zębów, ciepłą woda i szamponem. Albo
patyczek z watą i spirytus. Uważaj jak pasta mocno przyschnęła, sam kiedyś
zapałką urwałem kawałek pasty razem z kawałkiem rdzenia i nawet mocno nie
cisnąłem :)

(bo wiem, że przedtem był
> sprawny) bo teraz to nie startuje!?
Przed czym? Bo może już go załatwiłeś i żadne mycie nie pomoże?

--
Jacek