Re: HP Pavilion, wyleczyłem się...

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Thu 10 Apr 2008 - 18:55:31 MET DST

Dnia Thu, 10 Apr 2008 09:06:11 +0200, Marcin P. napisał(a):

> Dużo postów na grupie dotyczy laptopów, i ja dorzuciłem swoje pięć groszy.
> Chwalę IBMa, bo miałem z tymi urządzeniami najwięcej do czynienia, natomiast
> konieczność posiadania większego ekranu skłaniała mnie do zakupu HP Pavilion 17 cali; piękny zaiste, wyposażony na maxa, nic mu nie brak, wszystko, czego można zapragnąć, a cena - naprawdę przystępna! No i HP to uznana firma, którą darzę zaufaniem.

Duzo zlych slow na Paviliony padlo w tym watku, musze dac przeciwwage :-)
Ja co prawda juz nie uzywam, bo brakowalo mi mocy i od sierpnia mam juz
stacjonarnego, ale przez 3 lata chodzil u mnie 24/7 Pavilion ZX5020.
Byl naprawde mocno uzywany, klawisze byly klepane przez 10-12h na dobe,
poza tym robil jako serwer baz danych w mini srodowisku deweloperskim. Nie
moge powiedziec zlego slowa, po tych 3 latach, gdy temperatura obudowy byla
non stop wysoka (proc P4, grzeje sporo) jest nadal w pelni sprawny i poza
otarciami i zarysowaniami wyglada zdrowo. Klawiatura co prawda wytarta
bardzo mocno, ale to dodaje mu charyzmy ;-)
Nie uzywam go teraz, lezy w szafie na emeryturce, ale szkoda mi sie go
pozbywac, bo dostane grosze, a to za dobry komp (siedzi tam P4 2,4 GHz,
1,5GB ramu i Radeon 9200 64MB).
Ogolnie polecam Paviliony, w miedzyczasie znajomi kupowali jakies Acery i
inne wynalazki, ktore nie dosc ze byly mniej uzywane to takze wygladaja juz
sporo gorzej.

Norbert