Re: Kingston HyperX DDR2 - napięcie

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Wed 30 Apr 2008 - 16:39:13 MET DST

Dnia Tue, 29 Apr 2008 16:53:07 +0200, Tomasz Minkiewicz napisa³(a):

> Ja tam lubiê takie dziadowskie.
> Wprawdzie mi³o by³oby siê pobawiæ w overclocking, a wredny Intel
> to utrudnia jak mo¿e, ale... kiedy ostatnio widzia³e¶ ich p³ytê
> z wywalonymi kondensatorami albo padniêt± w inny sposób? ;)

Ja, ja widzia³em! Trzyletnia. Inna sprawa, ¿e komputer pracowa³ non-stop w
dosyæ zakurzonym pomieszczeniu i nie by³ czyszczony przez te 3 lata. Ale
ogólnie mylisz przyczynê ze skutkiem. Jak kto¶ na taniej p³ycie robi o/c o
60% to wiadomo, ¿e wywali mu elektrolity po roku. Za cenê oryginalnej
intelowskiej p³yty mo¿na kupiæ co¶ w miarê firmowego co nawet po o/c
wytrzyma d³ugie lata. Intel wytrzyma d³ugie lata nie tyle ze wzglêdu na
super komponenty tylko ze wzglêdu na to, ¿e nikt go nie podkrêci.

--
Masz prawo odmówiæ odpowiedzi na ten post. Je¿eli z tego prawa nie
skorzystasz, wszystko co napiszesz mo¿e byæ u¿yte przeciwko tobie.