Re: Kingston HyperX DDR2 - napięcie

Autor: Tomasz Minkiewicz <tommink_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Apr 2008 - 16:53:07 MET DST

On Fri, 25 Apr 2008 21:08:29 +0000 (UTC)
Adramelech <adresu@tu.nie.ma> wrote:

> Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> Odpowiedz na

> Nie ma co wyjaśniać. Na oficjalnym napięciu dla DDR2, czyli 1.8V pamięci mogą
> uzyskać tylko CL5. Trzeba je przywoltować by działału na niższy opóźnieniach.
> Dziadowskie płyty(znaczy intela;)jeśli nie pozwalają na ustawienie ręczne

Ja tam lubiÄ™ takie dziadowskie.
Wprawdzie miło byłoby się pobawić w overclocking, a wredny Intel
to utrudnia jak może, ale... kiedy ostatnio widziałeś ich płytę
z wywalonymi kondensatorami albo padniętą w inny sposób? ;)

> zasilania pamieci, to nic ci z szybyszch pamiÄ…tek. ZresztÄ… zysk CL5 <> CL4
> jest tylko odczuwalny w benchmarkach.

No i bardzo dobrze, przynajmniej oszczędzę na parę piw. :)

Dziękuję wszystkim. Przepraszam za zwłokę - przegapiłem wątek.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>