lenovo r61i i tworzenie dyskow instalacyjnych pomoc potrzebna

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Apr 2008 - 06:51:18 MET DST

witam

ci co maja wiedza, ze firma lenovo nie dodaje plyt z systemem tylko na
ukrytej partycji ten system jest. jest mozliwosc zrobienia jednorazowo
kopii tego systemu. no i niestety u mnie to nie dziala. wkladam plyte do
napedu, wydaje polecenie, wkladam plyte i pierwsza nagrywa sie bez
problemu. druga za kazdym razem zatrzymuje sie na 91% i wywala
kompunikat, ze naped nie jest gotowy, albo nastapily jakies zaklocenia,
ze sterownik jest zaklocony przez inny program. nagrywalem na dvd r+
fuji. nie wiem gdzie jest problem, wszystko normalnie dziala, oprocz
tego. fakt, ze za robienie tej kopii systemu wzialem sie nie od razu, a
po zainstalowaniu masy programow, w tym daemon tools, moze tu gdzies
jest jakis problem ?