antywiry na PIII 500

Autor: kris <ksmalarz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Apr 2008 - 05:27:57 MET DST

witam
Czym najefektywniej zabezpieczyc przed wirusami i tego typu badziewiem starego
laptpa a mianowice PIII 500, 128 RAM.
Chodzi mi o to zeby prgramy ktore zainstaluje zajmowaly wzglednie malo zasobow
systemowych i zeby nie zmulily mi go do reszty.Nowe programy ktore instalowalem
strasznie go spowalnialy. Moze jakies starsze wersje programow z nowymi bazami
wirusow? Co byscie polecili? W gre wchodzi oprogramowanie bezplatne
pozdrawiam