Re: koniec notebooków nie-panoramicznych?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 13:35:56 MET DST

Jarek pisze:
> A moim zdaniem ubywa pixeli na górze i na dole ekranu. Wcześniej były
> matryce 1280x1024, a teraz są 1280x800 - jednak ubywa ;-)

Możesz podać model laptopa, w którym przy 15" matrycy miałeś
rozdzielczość 1280x1024?

> Preferencje zależą na pewno od tego co się na komputerze robi. Jak już
> wcześniej pisałem, przy programowaniu nie widzę zysku z panoramicznego
> ekranu.

Mi z kolei dużo lepiej się pracuje w Visual Studio przy panoramicznej
matrycy. Mam tak rozplanowany obszar roboczy, że więcej mi do szczęścia
nie trzeba.

> Ale przy oglądaniu filmów pewnie jest.

Filmy, gry itd - tutaj to już w ogóle nie ma o czym mówić.

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |  http://www.psylo.xin.pl