Re: koniec notebooków nie-panoramicznych?

Autor: Jarek <jarek_at_nia.ma.takiego.numeru.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 12:44:39 MET DST

PSYLO wrote:

> Dochodzą dodatkowe piksele po bokach - nie rozumiem jak w tym przypadku
> można powiedzieć, że czegoś mi ubyło. Zresztą wystarczy na takim ekranie
> popracować - dla mnie w tej chwili już tradycyjne 5:4 czy tam 4:3 są
> całkowicie niepraktyczne.

A moim zdaniem ubywa pixeli na górze i na dole ekranu. Wcześniej były
matryce 1280x1024, a teraz są 1280x800 - jednak ubywa ;-)

Preferencje zależą na pewno od tego co się na komputerze robi. Jak już
wcześniej pisałem, przy programowaniu nie widzę zysku z panoramicznego
ekranu. Ale przy oglądaniu filmów pewnie jest.

Pozdrawiam
Jarek