Re: czytnik kart i... 4 litery napedow ;(((

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 10:31:34 MET DST

Latet pisze:
> Skoro juz jestesmy przy czytnikach - czy mozecie polecic
> jakis fajny model? Z bajerami (np. gniazdko e-Sata).
> Marzylo mi sie polaczenie takiego wypasionego czytnika kart
> z panelem do monitorowania temp. i regulacji obrotĂłw wiatrakĂłw.
> Ale takie raczej nie istnieja, wiec panel chyba sobie taki kupie:

Istnieje, robi takie coś Aerocool i ma wszystko wymienione. Jednak nie
ma róży bez dymu. Wewnątrz pojawia się potężna gmatwanina kabli, którą
ciężko opanować. Urządzenie jest kiepskiej jakości i tak naprawdę psu na
budę takie kombajny potrzebne.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!