Re: czytnik kart i... 4 litery napedow ;(((

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 00:22:19 MET DST

> Standardowe czytniki kart pamieci (SD, CF itp) po podpieciu
> do plyty generuje 4 dodatkowe litery napedow w windowsie.
> Ponoc istnieje chipset, ktory dodaje tylko 1 litere napedu,
> co wiecej pojawia sie ona wtedy, kiedy wlozymy jakas karte do slotu.
> Moje pytanie jest nastepujce - czy ktos sie spotkal z takim czytnikiem
> kart,
> jesli tak to bardzo bym prosil o podanie firmy/modelu, bo nie moge znalezc
> w ofercie sklepow (zaden sklep nie pisze w specyfikacji o takich rzeczach)

Czytnik nie generujacy zadnych zbednych liter maja np.
niektóre laptopy HP. Litera pojawia sie dopiero po wlozeniu karty.

Ale sposób podany przez Osadnika jest genialnym rozwiazaniem
tego blahego, ale jakze denerwujacego problemu.

P.S.
Skoro juz jestesmy przy czytnikach - czy mozecie polecic
jakis fajny model? Z bajerami (np. gniazdko e-Sata).
Marzylo mi sie polaczenie takiego wypasionego czytnika kart
z panelem do monitorowania temp. i regulacji obrotów wiatraków.
Ale takie raczej nie istnieja, wiec panel chyba sobie taki kupie:
http://www.4max.pl/default.asp?g=124&gg=82&produkt=2961

A niezaleznie od tego - szukam czytnika z max. róznych funkcji.
Koniecznie do zatoki 5.25".

Dzieki

latet