Re: Energooszczednosc...

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 19 Apr 2008 - 04:10:17 MET DST

Dnia 18.4.2008, Mikaichi napisał(a):

> natomiast fakt, nei pomyslalem o 2,5 calowych dyskach. Ale one tez
> pewnie sa drozsze (do przelkniecia). Ale pytanie - czy mozna je jakos
> sprawnie zamontowac w obudowie zwyklego PC? Chodzi mi o to, zeby nie
> majsterkowac samemu, tylko kupic jakies blaszki specjalnie ku temu
> przystosowane...

Można takie kupić, ale nie zawsze jest to konieczne. Część obudów ma w
koszach przewidziane otwory do montażu dysków 2,5" - przykręcasz od dołu
dysku nie z boku, no i tylko na spodzie kosza 3,5" czasem i 5,25". Zawsze
możesz też wyciągnąć sam kosz i takie otwory wywiercić - 2 minuty i po
problemie.

Co do tematu i pierwotnego pytania przejrzyj Tomshardware, budowali tam
jakiś czas temu kompa z założenia zasilanego z paneli słonecznych - przy
okazji przetestowali trochę sprzętu pod względem "prądożerności".

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/