Re: Energooszczednosc...

Autor: Mikaichi <mikaichi_at_vp.pl>
Data: Fri 18 Apr 2008 - 11:15:11 MET DST

Użytkownik Artur M. Piwko napisał:
> In the darkest hour on Fri, 18 Apr 2008 11:07:45 +0200,
> Mikaichi <mikaichi@vp.pl> screamed:

> Są. 2.5" i SSD.

SSD to cenowo sa zabijajace ;)

natomiast fakt, nei pomyslalem o 2,5 calowych dyskach. Ale one tez
pewnie sa drozsze (do przelkniecia). Ale pytanie - czy mozna je jakos
sprawnie zamontowac w obudowie zwyklego PC? Chodzi mi o to, zeby nie
majsterkowac samemu, tylko kupic jakies blaszki specjalnie ku temu
przystosowane...

> W pewnej mierze tak.

A w jak duzej? I gdzie pytac?