iSpot: "...Xp nie obsluguje quad core..."

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Thu 17 Apr 2008 - 09:50:23 MET DST

Witam,
ostatnio przeszedlem sie do poznanskiego iSpota, zeby przekonac sie ze
produkty Apple sa najdrozsze w PolZce i faktycznie sa o naszych zarobach juz
nie wspominajac, no generalnie absurd Ale do rzeczy.
Podczas rozmowy zapytalem sie go ile prockow obsluguje vmware fusion,
powiedzial ze 2, bo windows Xp i tak nie obsluguje wiecej niz 2 procesory, a
nawet jesli pokazuje ze sa 4 to wykorzystuje polowe mocy 4 procesorow czyli
w sumie 2.

Osobiscie mam dwa kompy z windowsa Xp 32 z Quad 6600 2.4 ghz i Windowsa Xp
32 z amd X2 2 rodzeniowego.
Przy renderingu 3ds max wyraznie widze ze 4 rdzeniowy komp jest prawie 2 x
szybszy niz amd X2 2.0 ghz menedzer wyraznie pokazuje 100% wykorzystanie 4
rdzeni.

Jak dla mnie gosc z ispota dal totalna scieme. Ale w zasadzie to nie jestem
pewien w koncu to 32 bit, ktore ma swoje limity.