Re: Laptop do programów graficznych

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 Apr 2008 - 14:26:18 MET DST

Użytkownik "XWindowsMen" <xwindowsmen.TUTAJ.NIE.MA@DUZYCH.LITER.gmail.com>
napisał w wiadomości news:fu4m2s$n6h$1@inews.gazeta.pl...

> True. Dostałem Pavilon bodajże DV6000 i miał tam siedzieć XP zamiast
> Visty. Sterowniki na stronce HP niby były... ale mi się udało tylko goły
> system zainstalować :|

Posadziłem XP na kilku różnych HP np. Pavilion 9500 mimo iż nie startuje z
oryginalnej płyty.
Sterowniki są w 90% przypadków. Czasami trzeba robić płytę bootującą z
nlite. Co do grafiki to pomocna jest strona http://www.laptopvideo2go.com/
dla nVidii. Resztę sterowników trzeba odcyfrować za pomocą np. Everest
Ultimate Edition. Często inni producenci oferują sterowniki do sprzętu pod
XP.
np. Packard Bell, Lenovo, Dell.