Laptop NTT Corrino W202SR

Autor: Bratek <b.kolodziejczak_at_gmail.com>
Data: Wed 16 Apr 2008 - 12:23:09 MET DST

Witam,

Chciałbym zapytać Was o opinie na temat notebooka NTT Corrino W202SR.
Googlałem trochę, ale niestety nigdzie nie znalazłem opinii na temat
tegoż wynalazku. Prosiłbym użytkowników o wypowiedź na temat wad,
problemów etc. Kiedyś kupiłem Toshibe Satellie L20 czy coś podobnego -
kosztowało mnie to prawie 4kpln, a zakup okazał się marny. Były
problemy z kartą dźwiękową - kilka różnych modeli słuchawek nie
chciało działać poprawnie. Strasznie ciche głośniki, wejście
mikrofonowe etc. Przerzuciłem się na słuchawki USB. Dwa modele
testowałem i oba przerywały co jakiś czas na kilka-kilkanaście sekund.
Później ujawnił się problem z kartą ethernet - download ok, ale upload
zarówno w trybie 10mbit jaki i 100mbit osiągał maksymalnie 90%
przepustowości. Te same problemy występowały na innym egzemplarzu tego
notebooka.

Dlatego proszę Was o opinie, żeby nie kupić znów złomu.

Pozdrawiam
Bratek