Re: Sterowniki do Designjet 10ps

Autor: R. <slayerNO38_at_NOvp.NOpl>
Data: Wed 16 Apr 2008 - 12:18:11 MET DST

Bratek pisze:

> Proszę zatem Sir Google Master o pobranie dla mnie tych sterowników i
> wysłanie mi ich, albo o podanie konkretnego linka. Jeśli nie masz nic
> ciekawego do powiedzenia, to się nie odzywaj. Takie odpowiedzi czynią
> z usenetu śmietnik bezsensownych dyskusji albo monologów jak ten
> własnie.

jeden z pierwszych linkow:

http://www.driverstock.com/HP-Designjet-10ps-driver-download/10-26-1515/index.html

sciagasz, instalujesz i sam pobiera za Ciebie driver

--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek(na)rmazurek(krop)com e-booki>> http://tnij.com/ebooks
|_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V                 >>> http://ujeb.pl/mazda323
PMS+ PJ- S++ p+ M+ W- P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T W+ CB++