Re: Pendrive z technologią U3

Autor: E <no_at_no.com>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 06:57:20 MET DST

> mam domyslnie wylaczone na wszystkie dyski
> bo ludzie przynosza zawirusowane te pendrajwy,
> przyklad z dzis, kobieta naniosla plikow
> ja sprawdzam (pokazwywanie plikow ukrytych)
> a tam w kazdym katalogu autostart na trojana,

Ale Ty piszesz o doświadczeniach (i słusznie)
wykorzystywania pendrive'ów przez klientów,
jak się domyślam przypadkowych i w dużej ilości.
Ja natomiast chcę kupić pendrive'a dla siebie
i używać go na kilku komputerach, których
właściciele mają do mnie zaufanie, bo wszystko
co przenoszę, bez względu na nośnik, sprawdzam
wpierw na okoliczność wszelkiego robactwa.
I proszę o rady w tym kontekście.

Bardzo proszę o odpowiedzi na moje pytania zawarte
w mojej poprzedniej wiadomości, wysłanej o 3.05 :-)

Pozdrawiam