Re: problem z 4 koscmi DDR na DFI Lanparty Ultra-D

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 10:21:09 MET DST

Luke pisze:

> Komputer uruchamial sie jedynie gdy byly one wlozone w sloty 1 i 3.
> Dokupilem dwie identyczne kosci, wlozylem w wolne sloty 2 i 4. Komputer po
> uruchomieniu wydaje dlugie piski (takie same jak te gdy wlozone byle jedynie
> dwie pamieci w sloty 2 i 4). Czy jest szansa na pomyslne uruchomienie
> czterech kosci na raz, czy musze sie ich pozbyc i kupic dwie po 1GB kazda?

Jeśli stare i nowe moduły działają samodzielnie w slotach 1 i 3 a w 2 i
4 są problemy, to może być to jakaś wada płyty. Miałem kiedyś takiego
Gigabyte'a na i865PE, który zachowywał się podobnie. Jak jest na
gwarancji to zgłoś to do reklamacji.

Pzdr, OMSON

P.S. Możesz dla pewności pobawić się timingami pamięci jak włożysz
któreś w sloty 2 i 4 samodzielnie.

--
C2D E6320, ASRock 4CORE1333-FullHD, Kingston HyperX 2GB DDR2 1066MHz
(KHX8500D2K2/2G), NEC FE700+, Juli@ 24/192, WDC Raptor 36GB/16MB,