LAN onboard zniknął :(

Autor: Padre_peper <Padre_at_no.net>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:05:21 MET DST

w moim lapku Dell D600 nagle znikło połączenie z internetem, po
restarcie pojawiło sie ponownie,myślałem że nie kontaktuje wtyczka,
potem w ciągu kilku dno znikało jeszcze kilka razy po czym znikło na
amen. Dopiero wtedy zauważyłem że z zakładki sprzętu znikła karta
sieciowa. Upgradowałem Bios, reinstalowałem Windowsa XP i nic , karty
nie ma. Czyżbym pożegnał sie z nią na amen? Pozostaje mi chyba tylko
dokupienie adaptera sieciowego na USB.