Re: Dysk "skonczyl sie" ?

Autor: Tomek <tzd-uwaga-na-spam_at_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:05:21 MET DST

news:2008011919555800@grush.one.pl...

> Próbowałeś wymienić kabelek SATA i sprawdzić podłączenie

Dzieki za wskazowke, co prawda podlaczalem go na 2 rozne dostepne kabelki
(tzn mam 2 do zasilania i 2 do danych, wiec ile to kombinacji? 3? :)
i nie dzialalo, ale dla pewnosci sprawdze jeszcze raz.

W przypadku, gdyby jednak nie zadzialalo, to... czy to oznacza "koniec"
dysku? (nie znam sie na przekladaniu elektroniki czy mechaniki dysku, a z
serwisu za kilkaset (?) zl chyba nie warto w tym przypadku korzystac, bo
dane nie byly na tyle istotne, a nowy dysk kosztuje 140 zl).

Pozdrawiam
tomek