Re: Płyta główna i Pamięci

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:03:52 MET DST

news:2008011918132600@grush.one.pl...

> Po tym, że Kingstony są podobno bardzo dokładnie testowane
> (*każdy egzemplarz*) i nigdy nie miałem z nimi żadnych prob-
> lemów (i rzadko słyszałem o jakichś). O jakości testowania
> Goodramów nic natomiast nie słyszałem (wychodzę z założenia,
> że gdyby robili bardzo dokładne testy, chwaliliby się tym w
> "prasie" internetowej i zapraszali dziennikarzy), zdarzają
> się też z nimi problemy (w sensie uszkodzonych modułów ledwie
> co wyciągniętych z pudełek). Poza tym Wilk (IIRC to oni to
> produkują) ma dosyć przeciętną renomę z czasów produkcji
> modułów SIMM.

Podobno? Dlaczego w poprzednim poście nie napisałeś że "są PODOBNO gorsze"
tylko "jednak gorsze"? Nie uważasz że to powoduje iż Twoja opinia jest
nierzetelna? Nie bronie absolutnie Goodram'a. Chodzi mi o elementarny
obiektywizm. Ktoś kto kreuje się na eksperta nie może ferować wyroków na
podstawie "PODOBNO". W ten sposób powiela sie stereotypy.
Pozdrawiam
Jacek