Re: laptopik za $300 ;)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:03:26 MET DST

Lukasz Sczygiel pisze:

> Bo zaurusy sa bardzo specyficzne:)
> Generalnie c1000 jak uszanowany to kolo 1k PLN biega (jesli biega).
> Nowki mozna miec za 1200zl.
> Obczaj sobie arta na
> http://www.zaurus.republika.pl/Zaurus_FAQ/Wpisy/2007/9/27_Jak_sta%C4%87_sie_posiadaczem_Zaurusa.html

Drogo i za dużo kombinowania z szukaniem. Wolałbym Jornade jak się już
jlime rozwinie. :)

> To ten serial gdzie ufole sa lysawe, sinawe i "gejowate"?

Tak, ten... Chociaż opis nie do końca adekwatny. :P Oni byli takimi
nieokreślonymi, energetycznymi bytami, przed kontaktem z ludźmi
przybrali taką humanoidalną formę. :P A gejowaci też nie byli, tylko
bezpłciowi od momentu przejścia do bezcielesnej egzystencji miliony lat
temu. :)

Zresztą widzę, że kojarzysz, a wiec diesign wspomnianego urządzonka
zapewne jest Ci znany. ;)

> Jednak pewien problem moze byc z sztywnoscia tego papieru.
> Cos co sie zwija bedzie albo pogiete (nie plaskie) albo wiotkie.

Kwestia opracowania papieru elektronicznego o odpowiednich
właściwościach. ;)

> serial chyba biega po axn sci-fi.

Całkiem możliwe, ale z Cyfrowego Polsatu nie korzystam od bardzo dawna.
:) Niemniej jak mówiłem warte uwagi są tylko dwie pierwsze serie, a
przede wszystkim trzeba się nastawić na fajną przygodówkę, a nie naukowe
SF w stylu "Odysei Kosmicznej". ;)

> nie chce mi sie ciac :P
> http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.rainydaymagazine.com/RDM2005/Home/images/Mar2005/flexi_phone.jpg&imgrefurl=http://www.hometheater.co.il/modules.php%3Fname%3DForums%26file%3Dviewtopic%26t%3D44546&h=138&w=400&sz=47&hl=pl&start=12&um=1&tbnid=SESXBdJgwFbMdM:&tbnh=43&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dearth%2Bfinal%2Bconflict%2Bpda%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DG

Nie znam języka, ale wygląda niemal identycznie. ;) Coś pięknego moim
zdaniem. :)
Co to właściwie jest? Prototyp? Konspekt? Wiadomo na jakim systemie to
ma chodzić? ;)

> Implanta mozgowego nie chce, mimo ze moze byc naprawde odlotowy...

Ja bym się zgodził. ;) Tyle tylko, że rzecz jasna nie jako jeden z
pierwszych. Na starość, po latach, widząc, że innym nic nie jest. ;)
No i żadnych gniazdek. Raczej coś a'la bluetooth o bardzo, bardzo małej
mocy (sprzężenie indukcyjne z modułem pod czaszką zamiast gniazdka, ale
nie łączenie z urządzeniami w otoczeniu).