Re: macbook air

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:03:25 MET DST

Ris pisze:
> Jest od niego cieńszy, lżejszy.

Przecież HTC Touch jest grubszy o 2.3 mm, to bardzo dużo podczas
noszenia w kieszeni. Ponadto ma kiepskie oprogramowanie (Windows Mobile)
w porównaniu do iPhone. Ekran się nawet nie umywa do tego Apple.

> Ma lepszą obudowę.

Grubszą i brzydszą (subiektywna, aczkolwiek z tego co widzę to bardzo
popularna opinia). Ta w iPhone/iPod jest świetnie wykonana, nie licząc
może lustrzanego tyłu, który się lubi rysować.

> Ekran dotykowy oczywiście.

Ekran dotykowy to ma wiele urządzeń. Sęk tkwi w *wielu* punktach dotyku,
a co za tym idzie niesamowitych możliwościach nawigacyjnych w nowym
interfejsie. Popracuj chwilę na przeglądarce Safari w iPhone nawigowanej
w ten sposób - ja w tej chwili z pogardą patrzę na każde inne
rozwiązanie. Powiększasz rozsuwając palce, przesuwasz, wszystko
niezwykle intuicyjnie, płynnie i rewelacyjnie szybko. HTC? Nie,
dziękuję. Kolejny windowsowski palmtop/smartphone jakich wiele.

> Generalnie IPhone do pięt nie dorasta HTC Touch.

Rzekłbym na odwrót. iPhone działa niezwykle sprawnie i szybko, nawigacja
i całe oprogramowanie jest świetne. Wielu producentów (w tym HTC z tego
co widzę) długo będzie dorastać do takiego poziomu. I powiem szczerze -
myślałem dokładnie to samo co Ty. Dopóki produktu Apple nie wziąłem do
ręki. HTC (i podobne) mają może ładniejsze niektóre dane w tabelce
specyfikacji.

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl