Re: Komputer do gier

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:03:18 MET DST

(..)
> przyzwyczajenia.
>
> k,

Dzieki za bardzo wyczerpujaca odpowiedz :) Nie kwestionuje, ze nie mozna sie
do wszystkiego przyzwyczaic (vide kumpel ktory od kilku lat jezdzi automatem
prawie rozwalil mi skrzynie biegow ;) "jak kur.... takim szmelcem
operowac..?"). Sam sie zastanawialem nad kupnem konsoli do gier (z racji
posiadanego tv 42') oraz kompa do neta i puszczania przezen filmow.
Ostatecznie jestem jednak bardziej sklonny do mocnego PeCeTa i dobrej
klawiatury i myszki bezprzewodowej (Zagralem w Call of D na sSP2 i jak dla
mnie to jak poruszanie sie w kisielu ;)
Co do Wii to widzialem jakas zabawke na marketowym pokazie MM w DE, jak
chlopak sobie gral w kregle/boksowal trzymajac w reku maly bialy
bezprzewodowy joy/pad. Coz....... jak na filmach sc-fi sprzed kilku lat ;)
Jak na razie nie jestem zdecydowany, ale na szczescie nic (poza checia
pogrania) mnie nie pogania,
dzieki i pozdrawiam