Re: Monitory LCD iiyama vs. samsung

Autor: Wojtek <woytaski_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:03:17 MET DST

Użytkownik ".Peeter" napisał w wiadomości :
> [...]

> Jak już będziesz miał, napisz czy błyszcząca obudowa bardzo przeszkadza
> i czy przycisk power nie wali za mocno w gały. :)

ello
No więc napiszę...
Monitorek przyszedł w dwa dni po złożeniu zamówienia - szybko, sprawnie i
rzeczowo.
W komplecie wszystkie kabelki, instrukcje, płytka, szmatka do obudowy...
Jedyne zastrzeżenie to montaż podstawki - dość mocno trzeba wcisnąć
podstawkę w otwór na spodzie monitora...
Mając w ręku towar za 1k zł ma się pewne obawy, czy ta czynność nie
spowoduje jego uszkodzenia. Coś tam lekko zatrzeszczało - ale udało się.
Podłączony od razu kabelkiem DVI (w zestawie), rozpoznany przez Win XP bez
problemu.
Dołączone dodatkowe oprogramowanie do kalibracji ustawień, kolorów,
kontrastu i jasności - tak więc dostrojenie do upodobań trwało szybko i w
efekcie otrzymałem zdecydowanie lepszy obraz niż na 17" (notabene też
samsung'a).

Obudowa w hi-glossy mnie w ogóle nie razi (mam dobre ustawienie, oświetlenie
miejsca pracy) a w nocy przy wyłączonym oświetleniu lub delikatnym
podświetleniu lampką z tyłu rewelacyjna czarna czerń ramki sprawia, że filmy
ogląda się na nim świetnie.
Nie męczy oczu, nie smuży, bajeczne odwzorowanie kolorów - no i panorama...

Oświetlenie włącznika - regulacja 5 stopniowa z poziomu menu. Najniższy
stopień tak blady, że prawie w ogóle go nie zauważam...

Praca na nim - przy zastosowaniu klawiaturki i myszki radiowej (co pozwala
odsunąć się od monitora i zająć wygodną pozycję w fotelu) stała się
przyjemnością. Szkoda tylko że w modelu tym nie ma pivot'a.
Ale coż - za kwotę 999,00 złotych (z dostawą gratis) nie narzekam.
Polecam każdemu kto się jeszcze waha.

woytaski