Re: Kupno laptopa - alternatywa dla Acera 5720

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:25 MET DST

> Chyba zdecyduję się jednak na Lenovo. Może to głupie przyzwyczajenie, ale
> jeszcze nigdy laptopy tej firmy mnie nie zawiodły. A biorac pod uwagę, że
> R61i lub 3000 N200 z Core 2 Duo, 1 GB RAM, BT, Wi-Fi i kartą Intela (to
> mnie trochę boli) można mieć za podobne pieniądze, to chyba nie ma sensu
> kupować Acera.

jak wybierasz miedzy N200 a R61 i masz kase to biez R61:)
jednak moim zdaniem przepasc pomiedzy tymi dwoma modelami jest jesli chodzi
o jakosc wykonania:)

no i co do (odpukac) serwisu jakiegokolwiek to omijaj CSS Beskidy, to tak z
doswiadczenia powiem.
kolejny notebook lezy w tym serwisie na naprawie gwarancyjnej ponad miesiac.
Lenovo Polska zna sprawe i twierdza ze CSS jest u nich na okresie probnym,
bo mieli na nich skargi na zly serwis sprzetu IBM i Lenovo.
taka mala informacja, zeby nie wtopic bo ja juz ponad 2 mies w plecy jestem
przez ich serwis.......
juz nie mowie o oszukiwaniu w kartach serwisowych gdzie notebook lezy ponad
miesiac w serwisie a na karcie oddania sprzetu z naprawy jest info "czas
naprawy 3 dni" :)
3 dni to go chyba skrecali, bo zamowienie czesci to u nich trwa o wiele
dluzej

jednym slowem koszmar ostatnio jest....

--
pzdr