Re: Kupno laptopa - alternatywa dla Acera 5720

Autor: Wizard <wizard_at_konin.lm.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:23 MET DST

> Co do marki Acer slyszalem od znajomych, ktorzy zbagatelizowali powszechna
> opinie potem >zalowali. Ram do laptopa tani moze i jest, ale trzeba
> wymienic obydwa moduly na raz.

Dzięki za opinię.

Chyba zdecyduję się jednak na Lenovo. Może to głupie przyzwyczajenie, ale
jeszcze nigdy laptopy tej firmy mnie nie zawiodły. A biorac pod uwagę, że
R61i lub 3000 N200 z Core 2 Duo, 1 GB RAM, BT, Wi-Fi i kartą Intela (to mnie
trochę boli) można mieć za podobne pieniądze, to chyba nie ma sensu kupować
Acera.

Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś sugestie, to byłbym wdzięczny.

--
Pozdrawiam,
Wizard.