Re: do gier to AMD a do reszty Intel?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:22 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <478f34a5$1@news.home.net.pl>

radarek pisze:
> "Fenio" <Fenio@nie.ma.maila> wrote in message
> news:fmlvk2$eau$1@news.onet.pl...
>> Więc obojętne czy Duron, PII, Celeron czy nawet PIII. Żadna gra nie
>> wymagała konkretnie SEE do działania. Jeśli coś mogło poprawnie działać na
>> procesorze wydajności Durona to nie wymagało SSE. Jesli coś wymagało
>> procesora znacznie wydajniejszego to bez znaczenia są wymagania instrukcji
>> SSE bo gra i tak nie działała by poprawnie (lub wcale) z innych powodów.
>
> Właśnie podałem grę, która wymaga konkretnie SSE do działania.
> Zdajesz sobie sprawę, że instrukcje SSE wykonują te same działania
> na tym samym procesorze około 8x szybciej niż "zwykłą" drogą?
>
> Dlaczego wiedźmin nie chodzi na starych athlonach, tylko dopiero
> na athlon 64? Przecież w tym właśnie wątku co chwila ktoś
> przypomina, że te stare były lepsze niż pentium 4 wydajnościowo.
> A tu proszę - pentium 4 2.4 i athlon 64 2800+.
>

Wiedźmin chodzi na starych Athlonach, mimo, że nieoficjalnie, ale jednak :)

-- 
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE
Received on Sun Apr 13 20:02:22 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Apr 2008 - 21:51:56 MET DST